Dorpsinzameling Voedselbank za 13 dec

Zaterdag 13 december houden we weer een inzameling voor Voedselbank Westerkwartier bij Hoge Hof, Schoolstraat 4 Aduard.

We zijn met een team aanwezig van 11:00 tot 15:30 om produkten te ontvangen en we maken het weer net als voorgaande jaren gezellig en als u wilt kunt u even blijven praten onder genot van een drankje en iets lekkers.

Wat u kunt doneren:

Houdbare producten zoals: koffie of koffiepads / koffiemelk, thee, melk, chocolademelk, mixen voor macaroni / nasi / bami / soep / rijst / nestjes voor bami / macaroni/ pasta/ broodbeleg / groenten in pot of blik/ bruine bonen / kapucijners ,wasmiddelen, schoonmaakmiddelen/ maandverband / wc papier / keukenpapier Douwe Egberts punten / Poiesz boekjes / geld donaties.

Kerstpakketten kunnen ook worden gedoneerd op moment dat u die ontvangt.

U bent van harte welkom!

 

 

Kiekeboe: Je mag nog!

De oproep rond het gemeenteweekend om foto’s in te sturen: je mag nog!

We hebben al veel leuke foto’s binnen, waarvoor dank! Stuur vooral óók je scheppingsdag-foto naar:

kiekeboeaduard@gmail.com

dan maken wij weer wat leuks van al jullie foto’s.

Insturen kan nog tot maandag 8 december.

Team Kiekeboe

Kinderkring advent en kerst 2025

Komende zondag starten we met de serie Advent & Kerst 2025 ‘Wees Welkom’. Ook worden de adventskaarsen weer aangestoken door de kinderen en wordt er een kort gedichtje voorgelezen. We starten deze periode dus in de kerk en na het kaarsmoment mogen de kinderen mee naar de kinderkring. We hebben helaas niet genoeg bezetting om alle kinderen elke zondag kinderkring te kunnen bieden.
Komende zondag willen we wel graag met alle kinderen van de kinderkring na de dienst een lied oefenen die we gaan zingen tijdens de dienst met Kerst. We hopen dat iedereen kan komen/blijven om even te oefenen, hoe meer kinderen, hoe meer volume!

Happietaria 13 nov – 10 dec – eten voor goed doel

Een maaltijd die hoop geeft

Van 13 november tot 10 december opent Happietaria Groningen opnieuw haar deuren: een pop-up restaurant dat volledig wordt gerund door vrijwilligers.

De opbrengst gaat dit jaar naar projecten van Tearfund in Oeganda, Haïti en Indonesië. Daar werkt Tearfund samen met kerken en lokale gemeenschappen om armoede en onrecht duurzaam te doorbreken. Dat gebeurt heel praktisch: door spaargroepen op te zetten, trainingen te geven in landbouw en ondernemerschap en samenwerking binnen dorpen en steden te versterken. Zo krijgen gezinnen nieuwe kansen en groeit er hoop voor de hele gemeenschap.

Het is natuurlijk heel mooi dat wij ons kunnen inzetten voor dit goede doel, maar daar hebben we ook jullie hulp bij nodig. Je kunt ons op verschillende manieren steunen: kom in november/december eten bij Happietaria, doe mee als vrijwilliger of doneer! Aanmelden als vrijwilliger of doneren kan via www.happietaria.nl/groningen.